PANEL KLIENTA






WYSZUKIWARKI





NASI KLIENCI




AKTUALNOŚCI



Databroker S.A. uruchomił platformę Customer Service Automation
Databroker S.A. wszedł w segment automatycznego zarządzania procesami obsługi klienta dzięki uruchomieniu oprogramowania Customer Service Automation. Automatyzacja pozwala na wzrost efektywności w zakresie masowej komunikacji, w przypadku e-maili do 80%, w przypadku chatów do 50%, a co najmniej 30% połączeń telefonicznych realizować bez udziału konsultanta. Wykorzystanie oprogramowania klasy Customer Service Automation ogranicza koszty obsługi klienta o 50%.


Customer Service Automation – optymalizacja obsługi Klienta
Coraz częściej do naszego profesjonalnego języka trafiają określenia z języka angielskiego , zawierające słowo „automation” (ang. „automatyzacja”). Najbardziej rozpowszechnione jest określenie „marketing automation”, które określa automatyzację procesów związanych z marketingiem realizowanym w Internecie , za pomocą specjalistycznego oprogramowania. Działania marketingowe firmy prowadzą do tego, aby potencjalnie zainteresowany Klient trafił do Biura Obsługi Klienta (lub innej struktury obsługującej zainteresowanych Klientów) i aby tam został obsłużony. Na etapie kontaktu firmy z zainteresowanym Klientem przechodzimy do rozwiązań z zakresu Customer Service Automation.
Nie dajmy się jednak zwieść określeniu „automatyzacja”. Nadal kluczową rolę w kontaktach z Klientami firmy mają pracownicy, ich umiejętności i kompetencje, jednakże profesjonalne narzędzia Customer Service Automation dają zespołowi obsługi Klienta szansę na efektywniejszą prace. Z perspektywy firmy działania zespołu obsługi Klienta wyposażonego w narzędzia Customer Service Automation są szybsze, efektywniejsze, produktywniejsze i mierzalne.


Databroker  wyróżniony w konkursie Lider Przedsiębiorczości 2014 roku!
29 października 2014 w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie nasza Spółka została wyróżniona w konkursie Lider Przedsiębiorczości 2014 roku. Kapitała Konkursu nagrodziła databroker S.A. za „szczególne osiągnięcia w dziedzinie przedsiębiorczości, innowacyjności i dostosowania firmy do funkcjonowania na zintegrowanym rynku europejskim”. Wyróżnienie z rąk Wicepremiera Janusza Piechocińskiego, Tomasza Połaskiego- Przewodniczącego Kapitału Konkursu oraz Jacka Tamborskiego – Prezesa Giełdy Warszawskiej, odebrał Prezes naszej Firmy- Maciej Okniński.


Dlaczego warto być telemarketerem
Branża BPO oraz zdalnej obsługi Klienta jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się branż w Polsce. Centra telemarketingowe świadczą na rzecz Zleceniodawców coraz bardziej zaawansowane usługi, konsultanci w nich zatrudnieni wykonują coraz bardziej skomplikowane zadania, są coraz lepiej wyszkoleni i pracują z wykorzystaniem zaawansowanych aplikacji informatycznych.