PANEL KLIENTA






WYSZUKIWARKI





NASI KLIENCI




AKTUALNOŚCI



Dlaczego warto być telemarketerem
Branża BPO oraz zdalnej obsługi Klienta jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się branż w Polsce. Centra telemarketingowe świadczą na rzecz Zleceniodawców coraz bardziej zaawansowane usługi, konsultanci w nich zatrudnieni wykonują coraz bardziej skomplikowane zadania, są coraz lepiej wyszkoleni i pracują z wykorzystaniem zaawansowanych aplikacji informatycznych.


7 zasad  skutecznego telemarketingu, czyli gra, w której wszyscy wygrywają
Pogłoski o śmierci telemarketingu okazują się zdecydowanie przesadzone. Pojawiają się nowe firmy, a nowe technologie, coraz tańsze i dostępniejsze są nawet dla małych firm, ale zasady skutecznego realizowania projektów telemarketingowych pozostają od 15 lat bardzo podobne. Niektóre z uniwersalnych zasad stały się po prostu nie tylko ważne, ale wręcz obowiązkowe w planowaniu i realizacji skutecznego telemarketingu.


databroker S.A. poszukuje programisty Ruby on Rails
Jeżeli szukasz ciekawych projektów, chcesz pracować z międzynarodowymi Klientami i poznać najnowsze rozwiązania z obszaru komunikacji elektronicznej pisz do nas i pracuj z nami!

Aplikuj teraz!


Współpraca databroker S.A. z Bauer Media
databroker S.A. wraz z Bauer Media podjęli współpracę polegającą na budowie konsumenckiej bazy danych czytelników najpopularniejszych czasopism kobiecych, telewizyjnych oraz rozrywkowych wydawanych przez Bauer Media.